F R E S H 2016: PURETREENIN 3. VIIKKO KÄYNNISSÄ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nyt on takana jo reilu 2 viikkoa Puretreeniä. Täytyy sanoa, että olo on todella hyvä. Ruoka maittaa, treenit ovat tehokkaita ja innostavia. Kolmas viikko lähti käyntiin viikonlopun Cheat Mealin jälkeen ja kyllä oli taas ihanaa palata ruotuun. Cheat Meal siis tarkoittaa sitä, että saa höntsäillä hieman ruoan kanssa. Tuli nautittua hieman suklaata sekä thaimaalaista (itsetehtyä) Panang Currya. Ehkä myös hieman kaurajäätelöä, mutta lähestulkoon maidottomalla ja gluteenittomalla silti mentiin.

Treenit ovat tuntuneet lihaksissa ja ensimmäisen käsitreenin jälkeen hauikset olivat niin kipeät, että en meinannut pystyä nostamaan Kirppua. Treeneissä saa todella tehdä töitä, että jaksaa viimeisetkin toistot. Se tuntuu mahtavalta, sillä ehkä olin jo hieman jumiutunut tiettyyn tyyliin salilla ja nämä uudet ohjelmat saivat taas piiskattua uutta ja kovempaa puhtia treeneihin. Olen päässyt käymään kolme kertaa viikossa salille ja loput treenit olen tehnyt kotona. Nyt tosin juoksu- ja kävelytreenit ovat haaste tehdä, sillä ulkona kävely ilman piikkejä kengissä tulisi olla laitonta.

Painoni tippui heti ensimmäisellä viikolla ja jouduin lisäilemään vielä hieman rasvoja ja hiilareita. Imetys kuluttaa kuitenkin jonkin verran edelleen ja nyt on tarkoitus vain tehdä lihasta eikä laihtua. Nyt pysytellään samoissa lukemissa ja silti tuntuu, että kropassa tapahtuu jotakin.

Ruokia olen tehnyt monenlaisia. Kalaa, kanaa, jauhelihaa varmasti tulee eniten käytettyä. Vihanneksista laajasti kaikkia ja hiilareista bataattia, riisiä, riisikakkuja, banaania jne. Uusi iltapalaherkkuni on herajäätelö, voi miten voikaan olla jotain niin herkkua! Siitä tulossa reseptejä. Myös erilaisia smoothieita on valmistunut sekä minulle, että Kirpulle. Yksi ihana ruoka, jota valmistin eilen oli salaatti, johon laitoin riisiä, herneitä, tomaattia, salaattia, omenaa, lohta, avokadoa. (Tähän ruokaan tuli ohjeista poiketen hieman lisärasvoja lohesta sekä avokadosta.) Vaikka en ole voinut kirjaimellisesti noudattaa ruokaohjeita, niin ovat ohjeet toimineet silti hyvänä ohjenuorana määrien ja laadun suhteen. On ihanaa kun ei tarvitse miettiä liikaa vaan voi tehdä monenlaisia ruokia, jotka oikeasti maistuvat hyviltä ja freeseiltä.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noms, nyt taas syömään! Ihanaa torstaita ja elkäähän liukastuko ulkona!

-sonjaaleksandras

6 TUOTTEEN PIKAMEIKKI

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aamu, kun ei voi lähteä seinästä revityn näköisenä ulos, niin toteutan usein tämän meikin. Tämä vie aikaani noin 2 minuuttia ja tekee aika freshin lopputuloksen.

Lähtötilanne siis kasvojen pesu ja kosteutus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  1. Lisää heleyttävä meikkivoide (tai muu joka itsellesi sopii) ohuelti sormin. Käytin Lumenen Nude Perfection Glow -meikkivoidetta.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Lisää ihollesi sopivaa peiteainetta tarvittaviin kohtiin. Käytän Blascon Red Neutralizeria.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. Väritä ja täydennä kulmat sopivalla sävyllä. Käytän Shiseidon kulmakynää.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Tee kevyt varjostus/poskipuna -sutaisu. Tämä monitoimituote Shiseidolta saa pikapikaa heleyden kasvoille.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Lisää tuuhentava ripsari. Käytin Lancômen Grandiôse -maskaraa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6. Lisää lopuksi huulikiille. Käytin Lancômen Gloss in Loven Volumizeria.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Valmis!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

-sonjaaleksandras

PSST! Älkää välittäkö talven runtelemista kuivista käsistäni. Tähän luvassa myös postausta!