F R E S H 2016: PURETREENI

Tänään starttaa Kukka Laakson ja Nanna Karalahden luotsaama Puretreeni.

pure

KUVA TÄÄLTÄ

Mikä?

”PURE on uudenlainen, raikas ja selkeä treenikonsepti naisille. Turhasta riisuttu, tehokas ja yksinkertainen.

Valmennuksen aikana kehität voimaa, liikkuvuutta, ryhtiä ja kuntoa. Luvassa on yksinkertaista treeniä, puhdasta ruokaa, hyvät valmentajat ja motivoiva porukka. Sporttia ja lepoa – sopivassa suhteessa.

Jos olet käynyt salilla ennenkin ja osaat harjoittelun perusteet, tämä on sinua varten.

Valmennuspakettiin kuuluu:

– kaksi treeniohjelmaa (4 viikkoa + 4 viikkoa)
– treenit salille, kotiin ja kahvakuulalla (huom: tarvitset salijäsenyyden!)
– saat ohjeita myös treenivideoina
– ruokavalio, joka tukee kehitystä
– valmennusporukan oma yhteisö Facebookissa (Nanna ja Kukka mukana)
– ohjeet tavoitteiden ja treenien suunnitteluun ja kehityksen ylläpitoon
– ryhmän tsemppaus
– motivaatio – ja miten se pysyy
– ohjeita lepoon, palautumiseen ja kehonhuoltoon
– ohjeet myös jatkoon – tiedät miten toimia, kun valmennus loppuu
– nettivalmennus ei ole henkilökohtaista valmennusta, mutta olemme Facebook-ryhmässä mukana.
– suosittelemme, että tulet mukaan FB-ryhmään, jolloin pääset porukkaan!”

LÄHDE TÄÄLLÄ!

Miksi lähdin mukaan?

Kaipasin uusia treeniohjelmia ja etsin tietoa muutamista nettivalmennuksista. Puretreenin edistyneet -ryhmä kuullosti sopivan haastavalta ja uskon sen tuovan uutta puhtia treeneihin. Salilla käyminen vaatii treeniohjelman vaihtuvuutta, jotta kroppakin kehittyy. Saman ohjelman kanssa kroppa tottuu tiettyyn rasitukseen eikä tuloksia enää tule. Puretreeniin sisältyy kaksi saliohjelmaa ja ohjelmat myös kotiin, joten koin sen olevan hyvin kattava ja sopiva tämänhetkiseen tilanteeseeni. 8 viikkoa kestävään ohjelmaan nähden minusta treenejä oli hyvin ja tarpeeksi vaihtelevasti. Toivotaan, että pääsen käymään 3 kertaa viikossa salille, joka on ohjelmassa ns. minimimäärä. Olen todella innoissani uusista ohjelmista enkä malta odottaa seuraavaa salikäyntiä!

Halusin tueksi ruokavalion, vaikka osaankin itse melko hyvin koostaa päivän ruokailut, halusin pientä lisätukea ja inspiraatiota tälle saralle. Joskus kaipaan myös ohjeistuksia paperilla, jotta minun tulee syötyä tarpeeksi usein ja järkeviä annoksia. En aio laihduttaa, joten tarkoituksena on vain saada treeniä tukevaa ruokailua ja painonhallintaa. Imetyksen vuoksi seurailen painoani ja lisään hiilihydraatteja jos tilanne näyttää siltä. Ensivaikutelma oli todella hyvä ruokavalion suhteen ja minusta oli annettu tarpeeksi vapautta, mutta hyvät raamit jonka sisällä toimia. Ruokaa oli paljon, joten ongelmana voi olla enemmänkin se, että muistaa ja jaksaa syödä kaikki päivän ruoat. Nälkää en aio nähdä ja siitä ei tämän ohjelman kanssa varmasti tarvitse huolehtia. Onneksi luvassa on myös Cheat Day, jotta saa joskus sitä sokeriakin syödä.

Tarkoituksena on kiinteytyä, saada lisää lihasmassaa ja ennenkaikkea hyvää oloa. Ja tietenkin maaliskuun matkaa ajatellen, olisi kiva viihtyä bikineissä vähän nykyistä paremmin! 😀

Lähden täysillä mukaan, toivottavasti into pysyy koko 8 viikkoa. Väsymys (huonojen öiden jälkeen) on ainoa viholliseni, sillä silloin voisin syödä pelkkää sokeria.

BTW, Puretreenin ohjeet näyttivät niin hyviltä näin graafisia töitä tekevänä, joten iso peukku koko visuaalisesta ilmeestä sen tekijöille. Tämä ei niinkään sisällön hyvyyteen liity, mutta onhan se kiva katsella kauniita ohjeita :D. 

-sonjaaleksandras

FitFashion

FitFashion on Suomen suurin ja paras aktiivisen elämäntyylin blogiyhteisö. Bloggaajien elämänmakuisista tositarinoista löydät motivaatiota ja ideoita arkeesi.

Yksi vastaus artikkeliin “F R E S H 2016: PURETREENI”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta