F R E S H 2016: PURETULOKSIA & ESIMERKKIRUOKIA

Huh hah hei! 8 viikkoa Puretreeniä on ohi!

Pure sai minulle hyvän olon vatsaan. Pureruoka maistui älyttömän hyvältä. Puressa ei tullut koskaan nälkä. Puren avulla löysin uusia ruokia ja raaka-aineita, myös makeannälkään. Pure laihdutti minua kolme kiloa, vaikka yritin olla laihtumatta. Puretreenit olivat mahtavia. Puretreenit haastoivat minua salilla. Pure oli innostava. Pure teki tulosta. Pure olisi ollut vieläkin tehokkaampi, jos olisin noudattanut sääntöjä 100%. Pure sai minut kiinni uuteen ruokailutapaan. Pure teki hyvää.

Kiitos Nanna Karalahti ja Kukka Laakso upeasta ohjelmasta ja 4 viikon jatkokurssi – here I come. Heti Lanzaroten jälkeen uudet ohjeet hyppysiin!

Mitä tuloksia sitten oikeasti saavutin? Tässä ne isoimmat:

Reisi: – 3,5 cm

Lantio: – 3 cm !!(Takamus on se pahin kohta, pienentyy aina viimeisenä ja ottaa kilot ensimmäisenä :D)

Vyötärö: – 2 cm

Paino: – 3 kg (lisätyillä hiilareilla ja rasvoilla)

Tässä matkaa Puren varrelta ruokien muodossa:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Freesi olo tulee jo katsellessa <3

Listasin myös hieman esimerkkiruokailuja gluteenittomaan ja maidottomaan (paitsi heraproteiini) tyyliin:

Aamupala:

  • Riisikakkuja, kananmunaa, avokadoa, salaattia
  • Kaurapuuroa, marjoja, herapirtelöä
  • Tuorepuuroa (chia-kaura), marjoja, herapirtelöä

Lounas: (Vaihdellen hiilareilla ja ilman)

  • Salaattia (esim. salaatti, tomaattia, avokadoa, kurkkua, porkkanaa, omenaa), kanaa (esim. red curry
  • Salaattia ja uunilohta
  • Salaattia, pähkinöitä ja kanaa
  • Kasvis-vihannes-kana -wok
  • Kasvissosekeitto, kananmunia ja riisikakkuja
  • Jauheliha-vihannes -wok

Päivällisellä: (Vaihdellen hiilareilla ja ilman)

  • Salaattia, bolognesekastiketta, keitettyjä kasviksia,
  • Salaattia, riisinuudeli-kasvis-jauheliha -wok
  • Salaattia, mausteisia lihapullia tomaattisessa kastikkeessa, kukkakaalimuusia
  • Salaattia, uunissa kana-riisi -paistosta
  • Salaattia, bataatti-jauheliha -moussakaa
  • Salaattia, paahdettuja punajuuria, lohta
  • Kasvis-vihannes-wok

Iltapalalla/Välipalalla

  • Heraproteiinijäätelö: marjoja (punaviini-, mustaviini-, mustikka-, mansikka) tai lisäksi mangoa/banaania/päärynää/omenaa, kaura-/mantelimaitoa, vaniljaa. Blenderissä jäätelöksi. NAM!
  • Munakas ja salaattia/vihanneksia, avokadoa

Söin siis 5 ateriaa päivässä, joskus kaksi lounaan tapaista tai joskus kaksi päivällisen tapaista. Kiireessä myös pelkkä proteiinipirtelö oli yksi aterioista.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kohta lähtee lento Lanzarotelle – jännittävää! 

-sonjaaleksandras

sonjaaleksandras

2 vastausta artikkeliin “F R E S H 2016: PURETULOKSIA & ESIMERKKIRUOKIA”

  1. Moi! Kuullostaa mielenkiintoiselta 🙂 Oletko laskenut, paljonko kaloreita tulee suunnilleen per päivä?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *