Helppo Proteiiniaamiainen

Hyvää proteiinipitoista huomenta!

Tänään aamupalapöydässä simppeli proteiinismoothie ja paistettu muna. Yritän aina keksiä jotain pientä vaihteluja aamuihin ja joskus ei vain uppoa leivät tai puurot. Smoothieen voi tunkea vaikka mitä täyttävää ja paistettu kananmunamuna on aina herkkua. Lisäenergiaa saisi lisäämällä jotain hiilaripitoista, mutta tänään mentiin tällaisella setillä.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Täyttävä aamusmoothie

Turkkilaista jogurttia

Vanilja heraa

Mansikoita

Kauramaitoa

Surrur ja sekaisin. 

-sonjaaleksandras

FitFashion

FitFashion on Suomen suurin ja paras aktiivisen elämäntyylin blogiyhteisö. Bloggaajien elämänmakuisista tositarinoista löydät motivaatiota ja ideoita arkeesi.

2 vastausta artikkeliin “Helppo Proteiiniaamiainen”

    • Tässä aamupalassa oli runsas smoothie mukana, se täyttää kun laittaa turkkilaista jogurttia ja proteiinijauhetta. Minun lasillinen ei jäänyt vain yhteen ja se oli melko paksuhkoa tavaraa :D. Joten vastaus siihen on ei, en syö vain yhtä kananmunaa. Jos en tee aamupalaksi smoothieta, olisi mukana ollut varmasti toinen muna, mahdollisesti leipää ja salaattia. Syön myös melko usein, joten eilenkin seuraava välipala oli jo 2 tunnin päästä. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta