MITÄ TULI SYÖTYÄ? 2. VIIKKO

Täällä taas, siis ruokapäiväkirjan parissa! Yksi viikko jäi tosiaan välistä, sillä taistelin 4 päivää kuumeen ja vatsataudin parissa. Ne päivät menivät lähinnä veden ja muutaman suklaapalan voimalla. Eli viime maanantaina jälleen merkattiin ylös kaikki vatsaani päässeet ja tässä olisi nyt kokonaisen viikon ruoat ja toiveena oli kellonajat, joten koitin niitäkin sinne merkkailla! Mitä siis tuli syötyä?

Viime viikolla yritimme nipistää ruokaostoksissa ja valmistaa edullisia ruokia. Makaronilaatikko kesti monta päivää, kuten myös kasvissosekeitto. Loppuviikkona söimme appivanhempien pakastimesta saatua possunlihaa sekä sieniä. Sunnuntaina pääsimme täysihoitoon vanhempieni luo. Joten suhteellisen edullisesti mentiin koko viikko. Herkkujakin tuli syötyä aika paljon, ensi viikolla niistä nipistellään ;). Edelleen voisin panostaa ruokailuvälien tiivistämiseen, mutta kiireessä se on joskus vaikeaa. Sunnuntai oli varsinainen ruokafest vanhempieni mökillä, niillä eväillä energiaa tähän viikkoon!

Maanantai (sali)

9:00 Kauramaitoon tehty kaurapuuro, marjoja ja siemeniä, kahvia, berocca + viherjauhe.

11:00 Banaani + cashewpähkinöitä

11:30 Salilla selkä+ojentajat 1h 15min

13:00 Palautusjuoma

14:05 Makaronilaatikkoa, salaattia

17:15 Omena + riisikakkuja kalkkunalla

21:00 Iso salaatti, kikherneitä, avokadoa, pähkinöitä, salaattia, tomaattia

Kuvan ruokien reseptit KELTAISTA VOIMAA AAMIAISEEN (GL, M)

Tiistai (sali)

06:00 Banaani, pähkinöitä, berocca + viherjauhe

8:00 Proteiinipatukka

10:05 Iso papusalaatti

13:20 Salille koko kropan treeni 1h

15:20 Makaronilaatikkoa, salaattia

18:30 Riisikakkuja, avokadoa

20:40 Kananmunia, riisikakkuja, avokadoa, salaattia

21:20 Muutama pala suklaata

Keskiviikko

09:00 Tuhti aamusmoothie (mustikkaa, tyrniä, raakakaakaojauhetta, kaurahiutaleita, herajauhetta, banaania, kauramaitoa), kahvia, berocca + viherjauhe

11:30 Banaani

11:45 Omena ja pähkinöitä

15:10 Makaronilaatikkoa, salaattia, kikherneitä

kääk mikä ruokaväli…

21:05 Iso satsi kanasalaattia (avokadoa, pähkinöitä, kanaa, salaattia, tomaattia, kurkkua) ja riisikakkuja

22:30 Omenaa ja pähkinöitä

Torstai (kotitreeni)

9:30 Tuhti aamusmoothie (puolukkaa, mustikkaa, kaurahiutaleita, herajauhetta, banaania, kauramaitoa), kahvia, berocca+viherjauhe

12:30 Kanasalaattia + banaani

15:30 Lenkki 20min + lyhyt kotitreeni

16:20 Bataatti-linssisosekeittoa

20:35 Bataatti-linssisosekeittoa ja siemeniä (pinja, pellava)

21:03 Mieheni mummin tekemää pannukakkua ja marjoja

22:16 Omena

Kuvan keitto BATAATTI-LINSSISOSEKEITTO PAKKASPÄIVIIN! (K, M, GL)

Perjantai (sali)

08:15 Tuhti aamusmoothie (mustikkaa, tyrniä, raakakaakaojauhetta, kaurahiutaleita, herajauhetta, banaania, kauramaitoa), kahvia, berocca+viherjauhe

10:20 Riisikakkuja, kalkkunaleikettä + banaani

12:10 Salitreeni 50 min (20 min crossilla, hyppyjä ja jalkaliikkeitä)

13:30 Bataatti-linssisosekeittoa, riisikakkuja, kalkkunaleikettä

18:05 Possun lihaa, lohkoperunoita, sienikastiketta, salaattia

20:40 Hedelmäsalaattia ja pala pannukakkua, pieni kuiva omenasiideri

Kuvan smoothie TREENIN JÄLKEINEN MUSTIKKA-SUKLAA SMOOTHIE

Lauantai (lepopäivä, lievä flunssa)

6:15 Kahvia, banaania, riisikakkuja, avokadoa, berocca+viherjauhe

10:15 Kauraleipää, kinkkua, salaattia

13:15 Proteiinipatukka

15:00 Bataatti-linssisosekeittoa, riisikakkuja, kalkkunaleikettä, siemeniä

20:40 Salaattia, sienikastiketta, papuja

21:15 Omenaa, irtokarkkeja 

Sunnuntai (edelleen lievä flunssa)

8:30 Tuhti aamusmoothie, kahvia, berocca+viherjauhe

11:00 Banaani

14:30 Sienikeittoa, lasi valkoviiniä

15:00 Kuhafilee, perunaa, salaattia sekä maisteluannos pastaa & osso buccoa

16:00 1 köyhä ritari, pieni lusikka mansikkahilloa

Pieni kävelylenkki ulkona

21:10 Salaattia, kikherneitä, avokadoa, pari riisikakkua ja omena

Näin siis tämän viikon ruokailut, muutama gluteenilla ja maidolla varustettu asia mahtui mukaan, olokin on sen mukainen. Mutta tällä viikolla taas tsempataan! Eilisen ruokailujen jälkeen iski vain kova nälkä heti aamusta, joten varsinaista ähkyä ei onneksi jäänyt.

Edellinen ruoka- ja treenipäiväkirja:

MITÄ TULI SYÖTYÄ? 1. VIIKKO

Ihanaa maanantaita! (Tulkaa seuraamaan fitfashionfi snäppiä, siellä tän viikon ajan.)

-sonjaaleksandras

sonjaaleksandras

3 vastausta artikkeliin “MITÄ TULI SYÖTYÄ? 2. VIIKKO”

  1. Ihan hyvältä näytti, ainakin mun mielestä 😊 Eikä toi herkuttelu edes kuulosta pahalta; usein joo mutta määrät ovat pieniä. Ite syön herkkuja keskimäärin 1-2 kertaa vko mutta määrät ovatkin sitten aikamoisia 😅

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 5
Tykkää jutusta