MITÄ TULI SYÖTYÄ? 3. VIIKKO

Nonniin, taas on yksi viikko purkissa! Viime viikko meni toiveista huolimatta hieman herkutellen. Ystävänpäivänä sain lahjaksi Oreo -suklaata, jota en voinut vastustaa. Kävimme myös ystävien kanssa ravintolassa ja nautin täysin rinnoin pizzasta sekä kuohuvasta. Vaikka olen herkutellut, pohja on ollut suhteellisen ok. Joskus suunnitelmista poiketen on ihanaa kokoontua ystävien kanssa ravintolaan, sitä ei nimittäin kovin usein enää tapahdu! Silloin ei halua miettiä tarkasti ruokavaliotaan. Pidemmittä puheitta mennään siis 3. viikon ruoka- ja treenipäiväkirjan kimppuun.

Maanantai (hieronta, ei liikuntaa)

08:00 Kaurapuuro ja smoothie (puolukkaa, banaania, kauramaitoa, inkivääriä, heraa), viherjuoma (berocca + viherjauhe)

11:00 Muutama riisikakku, kalkkunaleikkelettä, avokadoa

Hieronta.

13:30 Risottoa, salaattia

17:00 Omenaa, banaania, pähkinöitä

20:30 Iso salaatti kikherneillä ja kananmunalla

Ohje risottoon: JAUHELIHARISOTTO: ARJEN HELPOTTAJA!

Tiistai (kevyt lenkki)

09:30 Tuhti aamusmoothie (kaurahiutaleet, puolukkaa, banaania, omenaa, inkivääriä, heraa)

12:30 Risottoa ja salaattia, riisikakkuja

15:20 Omenaa, pähkinöitä, ruisleipä voilla, viherjuoma

18:30 Ystävänpäivän kunniaksi ravintolassa pizzaa, salaattia, lasi kuohuvaa

21:00 Oreo-suklaata

Keskiviikko (sali)

07:00 Banaania, herajauhe+kauramaito

Salitreeni (jalat)

10:45 Iso lohisalaatti, Tupla-proteiinipatukka

15:00 4 siivua kauraleipää, avokadoa, kahvia

19:00 Gluteenitonta pastaa, jauhelihakastiketta, salaattia

21:30 Oreo-suklaata, omenaa, riisikakkuja, kalkkunaleikkelettä

Torstai (lepo)

07:30 Tuhti aamusmoothie, viherjuoma

09:30 Puuroa, marjoja, siemeniä, voita

11:45 Banaania, kauraleipä

15:00 Iso salaatti (avokadoa, tomaattia, salaattia, papuja), savulohta, banaani

20:30 Iso salaatti, savulohta

21:30 Omenaa

Perjantai (sali)

07:45 Kaurapuuroa (siemenet, mustikat, voi), smoothie, viherjuoma

Salilla (selkä+hauis+ojentajat)

11:00 Kananmunia, riisikakkuja, salaattia, pähkinöitä

16:30 Iso smoothie

18:00 Savulohisalaattia

20:30 Kaurapuuroa, omenasosetta

Lauantai (sali)

06:00 Banaani, riisikakkuja, avokadoa, kahvia, viherjuoma

09:30 Kauraleipää, avokadoa, omenaa, Tupla-proteiinipatukka

13:45 Salaattia, kikherneitä, avokadoa, kananmunaa

Salitreeni (olkapää + rinta)

17:50 Palautusjuoma

18:45 Sienikeittoa, salaattia, risottoa, 1 lasi valkkaria

21:00 Paistettua kananmunaa, pinaattia, sieniä, riisikakkuja

22:00 Inkiväärisuklaata

Sunnuntai

07:30 Smoothie + banaani

Salitreeni (koko kroppa)

10:40 Iso salaatti (salaattia, papuja, nuudelia, kanaa, kotijuustoa jne) + raw patukka

15:00 Iso risottoannos, banaani

19:00 Munakas sienillä, kalkkunalla, pinaatilla ja avokadolla

21:30 Omenaa, pähkinöitä, 1 kuiva siideri

Jos ihmettelette risoton määrää, sattuivat vanhempani tekemään samalla viikolla risottoa ja sain syödä sitä yllin kyllin. Onneksi raaka-aineet olivat hieman erilaiset! Ostin myös salaattibaarista lohisalaatin ja kotona olikin seuraavana päivänä tuotuna savulohta. Tulipahan kalaa syötyä enemmänkin.

Osa tämän viikon kuvista oli samoja viime kerroilta, sillä ruoka oli tismalleen samaa (munakas, smoothie).

Tällaista melko inhimillistä ruokailua tälläkin kertaa! Kuluva viikko on mennyt tähän saakka herkuitta, mutta viikonloppuna olisi luvassa sushi ja viini -iltamaa, joten nähdään kuinka käy.

Ihanaa torstaita muruset! 

-sonjaaleksandras

ps. Tässä edelliset Mitä tuli syötyä -postaukset:

MITÄ TULI SYÖTYÄ? 1. VIIKKO

MITÄ TULI SYÖTYÄ? 2. VIIKKO

sonjaaleksandras

4 vastausta artikkeliin “MITÄ TULI SYÖTYÄ? 3. VIIKKO”

  1. Ihanan herkullisia kuvia! Sun risotto kuulostaa myös tosi helpolta ja herkulliselta. Pitää laittaa testiin joku päivä. 🙂 Hauskaa sushi&viini iltaa, muista, että välillä on ihan hyväkin ottaa rennommin!

    Nora/ http://dreamerachiever.com

    • Kiva joo kannattaa testailla! 🙂 Ja kiitos, otetaan rennosti 😉

  2. Onpas terveellistä ja hyvännäköistä! Mielestäni toi määrä herkuttelua kuulostaa jopa vähäiseltä! Itse tulee lähes päivittäin syötyä jotain pientä makeaa tms.. enkä ole kokenut, että olisi mitään haittaa 🙂 Toki kaikkien kehot toimivat eri lailla.

    • Määriähän en ollut merkannut ja Oreota kului aikas paljon :D. Ja suklaista sitä ”höttöisintä” tavaraa 😀 Mutta inhimillistä siis! 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta