SYKSYN TREENITAVOITTEET

Syksyn alkaessa monelta on varmasti löytynyt uusi motivaatio ja into salia sekä ylipäätään liikuntaa kohtaan. Saleilla on ruuhkaa ja hiki virtaa ainakin sen kuukauden verran todella kovaa. Täältäkin löytyisi sitä uutta intoa, vaikka en olekaan täysin laiminlyönyt treenaamista kesällä. Nyt olisi aika kuitenkin kiristää tahtia ja laittaa kesän tuomat pehmeydet stopille, etteivät napit ala kiristää. 

Vaikka niin kovin yritin koko kesän treenailla paljon, tekivät vaihtelevat viikot ja menot siitä mahdotonta. Pääsin treenaamaan onneksi lähes joka viikko 1-4 kertaa salilla ja satunnaisia lenkkejä tuli tehtyä myös. Toiveena olisi ollut ainakin se kolme kertaa viikossa kuntosalia ja aerobista lisäksi 2-3 kertaa. Onneksi nyt on hyvä taas tehdä uudet suunnitelmat ja laittaa uusi treenikausi taas käyntiin. Välillä on hyvä laittaa ihan mustaa valkoiselle ja saada ajatukset kasaan. Plus, rakastan tehdä listoja!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Syksyn treenitavoitteet

  • Testaa uutta ryhmäliikuntatuntia (Grit testattu loppukesästä).
  • Pyri pitämään salikäynnit 3-5 kertaa / viikko.
  • Lisää aerobista, ainakin 2 kertaa / vko (spinning, kävely, juoksu, tanssillinen tunti jne).
  • Hanki uusi saliohjelma.
  • Panosta jokaiseen salikäyntiin ja viimeistenkin voimien käyttämiseen – treenaa siis kovaa. 
  • Osta uusia treenivaatteita (tämä ei ole varsinainen haaste :D).
  • Panosta ruokailuväleihin ja hyvään safkaan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vaikka treeniä on tullut tehtyä, sitä huomaa, että edelleenkään imetyksen loputtua eivät treeni ja ruokavalio kohtaa. Välillä tulee syötyä aivan liikaa ja välillä liian vähän. Suuren kuluttavan tekijän jäädessä pois, kestää näköjään jonkin aikaa päästä tasapainoon. Tavoitteena, kuten aina, on saada hyvä olo kehoon ja hyvän matkaa ollaan sinne suuntaan jo menty.

Millaiset treenitavoitteet sinulta löytyy – vai onko niitä ollenkaan?

-sonjaaleksandras

sonjaaleksandras

3 vastausta artikkeliin “SYKSYN TREENITAVOITTEET”

  1. Tavoitteena tälle syksylle on lisätä aerobista, ainakin se pari krt viikkoon ja lisäksi hiit-treenejä erikseen, ainakin 1-2 x viikossa. Salilla tuttuun tapaan 4-5 kertaa viikossa. Ja jotta kroppa pysyis kasassa, niin lupaan aktivoitua myös kehonhuollon kanssa! 😃

    • Hei hyvä tuo kehonhuolto, se jäi mainitsematta, mutta siitä on ollut aiemmin puhetta, että sitä parannetaan nyt!
      Tsemppiä tavoitteisiin!

  2. Mulla syksyn treenitavoitteina on saada nostettua treenipainoja ja tehdä uusi penkkiennätys 😄 Tämän lisäksi voisi kyllä venytellä ja harrastaa enemmän kehonhuoltoa; sen verran jumissa ovat taas paikat 😅

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta