TEHOKAS KOKO KEHON KAHVAKUULATREENI

Viikonlopusta palauduttu pikku hiljaa ja täytyy sanoa, että onneksi juhlimista ei tapahdu enää kovin usein. Valvominen ja muutama viinilasi ovat kropalle ilmeisesti sen verran rankkoja, että vasta tänään pääsen kunnolla treeneihin kiinni. Ajattelin näin tiistain kunniaksi laittaa teille koko kehon treeniä!

Kokosin teille tehokkaan kahvakuulatreenin, jonka teen välillä koko kropan treenipäivänä. Teen usein kerran viikossa koko kropalle treenin ja kahvakuulalla se onnistuu myös kotona. Kahvakuulalla pystyy tekemään monipuolisesti ylä- ja alakropan liikkeitä ja ne mukautuvat moniin treeneihin.

(Tämän treenin liikkeet ovat aika tuttuja, mutta jos jokin ei kuulosta tutulle, voit googlata kyseisillä nimillä erilaisia videoita liikkeistä.) 

Kahvakuulina kotona mulla toimii 8 kg ja 16 kg kuulat. Tarkoitus olisi hankkia vielä 10kg tai 12kg kuula täydentämään hommaa. 

1 patteri (jokaista liikettä 20, 4 kierrosta)

Etuheilautus (kuva yllä)

Leveä kyykky (kahvakuula jalkojen välissä, leveä haara-asento)

Kyykky (kahvakuula rinnan päällä, kuva alla)

Lantionnosto (kahvakuula lantion päällä)

2 patteri (jokaista liikettä 20, 4 kierrosta)

Rinnalleveto (kuva alla)

Pystypunnerrus yhdellä kädellä (kuva alla)

Ojentajaliike seisten (kuva alla)

Yhden käden kulmasoutu (nojaten penkkiin tai etunojassa seisten)

Vatsojen kierto (heilautus puolelta toiselle, vartaloa kiertäen)

Kuvat: Amanda Aho (@Porihalli)

Energistä viikkoa kaikille! Muistakaa ottaa happihyppelyitä ja nauttia myös raikkaasta talvi-ilmasta! 

-sonjaaleksandras

 

sonjaaleksandras

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta