VIIME VIIKON TREENIT!

Tämä viikko starttaa uudella teemalla, viime viikkoisella treenikoosteella. Treenejä tuli yhteensä neljä ja niistä 3 oli kuntosalitreenejä. Olen alkanut panostaa treeneissä keskittymiseen ja hieman lyhyempiin sarjoihin. Muutaman viikon ajan olen saanut treeneistä tavallista enemmän irti ja lihaksissakin tämä muutos on tuntunut. Tavallaan itsestään selvää treenata tehokkaammin ja keskittyen, mutta aiemmin keskittymistä on ollut vaikeampi hakea.

Tilanne on tällä hetkellä se, että treenikertoja ei kerry kuin 3-4 viikossa ja niihin on panostettava enemmän. Aikaa ei löydy välttämättä edes niille kolmelle, mutta tavoitteena se kuitenkin on. Muutaman viikon päästä, kun poika aloittaa päiväkodin ja palaan taas täysiin työtunteihin, voi treenaaminen olla taas hieman hankalampaa. Aika näyttää.

Viime viikon treenit

Maanantai: Lepo

Tiistai: Jalkapäivä 1 h 10 min

Keskiviikko: Selkä-hauis-ojentaja 55 min

Torstai: Lepo

Perjantai: Olkapää-Rinta-Vatsat 1 h 

Lauantai: Ulkoilua

Sunnuntai: Kävelylenkki 40 min

Kuvat: Amanda Aho

Onneksi kevät on täällä ja lenkkipolutkin kiinnostavat taas! Ja toisaalta, ei se määrä vaan laatu. 😉

Kivaa viikonalkua!

-sonjaaleksandras

 

sonjaaleksandras

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 2
Tykkää jutusta